5 Mayıs 2016 Perşembe

Doğru Analiz Yaparak İddaa’da Kazanmak Mümkün!

Bazıları için iddaa vazgeçilmez bir tutku.

iddaa ya kaptırmış kendini adam...
kupon atmadan uyuyamaz yeri geldiğinde maçın tutmayacağını bile bile oynar.
bilmiyorum para kazanma hırsımı desem,zevk mi heves mi bilemedim.
Baba kalırsa iddia da kazanmanın en basit ve en garanti yolu OYNAMAMAK..

Ama madem oyuyon mantıklı oyna analizini iyi yap belki tutar diyerek iddia yapma kardeşim 
tutmaz o mac.ha belki tutar ama getirdiği götürdüğünün yanında devede kulak kalır.

2013 yılında bulduğum ve hala çok sıkı takipçisi olduğum siteyi size aktaracağım. Dürüst olayım günde ortalama 3 saatimi bu siteye geçiriyorum. Hafta sonları ve Avrupa Kupaları maçları zamanı bu saat daha da yükseliyor.
Sürekli güncel olan Doğru Analizsitesi iddaa tahminleri dalında 1 numara diyebilirim. İsimlerini arattıktan sonra ve yavaş yavaş sosyal medyanın da büyümesiyle bu adamların yıllardır yazılı basında boy gösterdiğini gördüm. Gazete yazarlarının büyük bölümü bu sitede yorum yazıyormuş. Özellikle Çağdaş Sevinç’in iddaa tahminleri sayesinde geceleri çok fazla kazanmıştım. Sonrasında diğer yazarların da yorumlarını okuyup almaya başladım. Bundesliga için Onur Akpınar, Premier Lig konusunda Cem Dönmez ve İtalya Ligi için Erdi Olcay tuttuğum yazarlardı. Bunların en güvendikleri maçları seçip 1 kupon yapıyordum ve ay sonu tabloyu hesap etmeye başladım. Bu yöntemle her ay artıda oldum diyebilirim. Sadece en güvendiği maçlara bakarak kupon yapıyordum ve bu 1 dakikamı bile almıyordu. Evet dürüst olmalıyım ki bir noktadan sonra yorumlarındaki detaylara bakma gereği dahi duymamaya başladım. 

Aslına bakarsanız dostlar size sitenin zenginliğini anlatmak istemiştim. Bu kadar neden uzun tuttum bilmiyorum. İddaa tahminleri konusu sadece yazarların yorumları değildir. Zaten sitede böyle düşünülüyor olsa bir sürü yazılım üretilmezdi. Sadece bültenin ilk anları baktığım alandan başlamak istiyorum. Bu alan Value Maçlar bölümü. İddaa’da oranı yüksek kalan maçları yani daha doğru deyişle yüksek açılan maçları buradan tespit edebilirsiniz. Avrupa’da düşen oranları gösteren alan size iyi bir rehber olacaktır. Bu sayede İddaa’da oran düşüşü yaşanmadan kuponlarınıza alabilirsiniz. Ben burayı dediğim gibi haftanın 2 günü kullanıyorum.

Hiç yorum yok: