16 Ekim 2015 Cuma

EN KOMİK FIKRALAR

İltifat

Kadın aynaya baktı ve kocasına dönüp:
-Kendimi iğrenç buluyorum, çirkin ve yaşlanmış. Güzel bir iltifatına ihtiyacım var.
Kocası:
-Gözlerin çok iyi görüyor canım.


Durum Vahim

Doktor fıkralarıAdam doktorun karşısına oturdu.
- Durum çok vahim doktor bey, bir dakika önce olan her şeyi unutuveriyorum.

- Peki niçin hatırlamaya çalışmıyorsun?
- Neyi?


Kim Erkek Kim Kadın?

Genel fıkralarıİki kişi karşılıklı sohbet ederlerken birisi dert yanmış: 
-Ah, ahh halimiz ne olacak bilmem, bu çağda erkeklerle kadınları ayırt etmek mümkün olmuyor! 


Bu sırada yanlarından bir şahıs geçmiş; şikayet eden yanlarından geçen şahsı işaret ederek: 
-Bak şu gence! Saçları uzun olmasa erkek sanırdım vallahi, demiş. 
Karşıdakinin kırılganlığı yüzünden okunur bir şekilde:
-Yahu o benim oğlum! diyerek sitem etmiş .

Aaa, kusura bakmayın çok özür dilerim, sizin onun babası olduğunuzu bilmiyordum! diyerek mahcubiyetini dile getirmiş. 

Karşısındaki iyice sinirlenerek: 
-Vallahi hakaretin böylesini beklemezdim! Ben onun annesiyim ya!


Hem Suçlu Hem Güçlü

Karadeniz fıkralarıAdamın biri yolda gidiyormuş ensesine şöyle okkalı cinsinden bir tokat yemiş, arkasına dönüp bakmış iri yarı bir adam. 
-Ne oldu ya? Neden bana vurdunuz? demiş. 
Adam da: 
-Seni bir arkadaşıma benzettim pardon kardeşim, demiş. 
-Ama bu kadarda sert vurulmaz ki canım, demiş. 
Adam da:
-Sanane be adam arkadaşıma istediğim gibi vururum, demiş.


Erkekler Nasıl Yemek Yapar

Genel fıkralarıBir tencere dolusu sıcak suya makarna poşetini boşaltıp maç seyretmeye başlıyoruz. Maçın ilk yarısının ortalarına yaklaşınca kalkıp altını kapatıyoruz. Tencerenin içinden seçtiğimiz makarnayı fayansa doğru kavisli bir şekilde fırlatıyoruz. Yapışırsa pişmiş demektir. Devre arasında hala içinde su kaldıysa tencerenin kapağını kapatıp lavabodaki en kirli tabağın üzerine doğru döküyoruz..( o zaman hem tabak temizleniyor hem de makarnalar çatalla yenebiliyor ) Üzerine ketçap döküp yiyoruz.

Not!: Fayansa fırlattığınız makarnayı bir ara oradan alın. Sayıca fazlalaşınca bazen hangisini fırlattığınız karışıyor.

Yaşlı Kadın Gaz Çıkarma

Doktor’a giden yaşlı bir kadın
– Doktor bey, gaz sorunum var fakat çok fazla şikayetçi değilim. Çünkü gaz çıkardığımda ne bir kötü koku ne de ses çıkıyor. Örnek vermem gerekirse buraya geldiğimden beri 20 kez gaz çıkardım ve siz anlamadınız bile.
Bunun üzerine Doktor
– Bu hapları kullanın ve önümüzdeki hafta tekrar gelin.
Aradan 1 hafta geçmiştir ve kadın tekrardan doktora gelir.
– Doktor bey, bana nasıl bir hap verdiniz bilmiyorum. Gaz çıkardığımda ses çıkmıyor ama çok kötü bir koku ortaya çıkıyor.
Bunun üzerine doktor şöyle der.
– Çok iyi, burnunuz düzelmiş sırada kulaklar var! :))

Beş Para Etmez

Adam durdurduğu taksi şoförüne sorar:
- Gençlik parkına kadar kaça götürürsün?.
- Yüz Ruble.
- Peki yanıma karımıda alsam?.
-??? Yüz Ruble...
Adam karısına döner:
- Bak sana beş para etmezsin diye boşuna demiyormuşum!.

Hiç yorum yok: